lauantai 29. syyskuuta 2012

Hämmentää mua muuttuen, maailma mä muutu en

Kivaa lauantai iltaa muruset! :) Miun viikonloppu on menny tähän asti ihan vaan kotona Tiuhtin kanssa oleskellessa. Rasmus lähti siis eilen aamulla Joensuuhun töihin ja tulee vasta huomenna iltapäivällä! Oon saanu ajan kyllä menemään ihmeen hyvin, vaikka oonki ollu neljän seinän sisällä siitä lähtien kun tulin eilen koulusta :D Tai vein mie roskat, mutta muuten en oo ulko-ovee avannu! Mut oon tässä tuijotellu netistä bb:tä, kattonu pretty little liarsia ja tänään myös otin itteeni niskasta kiinni ja siivosin! Koska oon ollu vaan kotona, niin en oo myöskään jaksanu miettiä mitä sitä pukis päälle vaan oon viettäny aikaa ihanassa potkupuvussa ♥ 
Sekin pääs nyt pitkästä aikaa tuulettumaan, kun on keväästä asti ollu ihan käyttämättömänä. 
Laitan tähän nyt muutaman uuden kuvan instagrammista kun ei muutakaan oo!




Petrus ♥ 
Mutta nyt voisin jatkaa iltaa tuon lempparisarjan parissa ja voisimpa sytyttää muutaman kynttilänkin! Kohtahan tässä joutaakin jo nukkumaan! Palaillaan "paremman" postauksen merkeissä 

PS Muokkailin vähän pieniä muutoksia ulkoasuun sekä blogin nimeen. Minuu alko ärsyttämään se kolmas i tuossa nimessä, se ei näytäny enää yhtään kivalta :D Saa nähä tuleeko samat muutokset jossain vaiheessa osotteeseenkin. :)

2 kommenttia:

Kiitos kun jätit kommentin ♥