sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Asiat ottaa oikeet suhteet ja maailma jatkaa jälleen kulkuaan

Huomenta! Miun viikonloppu on sujunu tosi rauhallisissa merkeissä, niinkun oli tarkotuskin :) Lähinnä oon viettäny aikaa hyvien sarjojen parissa, herkkujen kera mutta oon kuitenkin vähän yrittäny myös paneutuu koulujuttuihin ja tänään sitten niihin ehkä vielä hiukan enemmän.


Kuvat on taas oikeestaan pitkin viikonloppua otettuja. Miun molempien iltojen herkut on ollu kurkkua ja viinirypäleitä eri dipin kanssa, nam! En oo ennen tajunnu miten hvvältä maistuu kun dippaa viinirypäleitä :p Tämmöselle sipsihirmulle tekee ihan hyvää välillä herkutella vähän kevyemmillä herkuilla ja nuo kyllä ajoi asiansa ihan täysin! 
Eilen illalla katoin pitkästä aikaa pretty little liarsia ja nyt on kolmos kautta jäljellä enää kaks jaksoa, joten ne nyt on ihan pakko kattoo tänään pois :) Ei oo ehkä fiksuinta kattoo sitä sarjaa yöllä, kun on yksin kotona ja kun sen jälkeen pitäis mennä vielä yksin nukkumaankin :D Hyvin kuitenkin selvisin siitäkin, vaikka säpsähtelinkin aluks kaikkiin käytävästä kuuluviin ääniin..

Huomenna meillä on koulussa ea:ta, mutta kun miulla on ne käytynä, niin en nyt oo aivan varma meenkö vai käynkö sitten vaan kertauksen ens syksynä. Tiistai meillä on joka tapauksessa vapaa joten suuntaan huomenna illasta punkaharjua kohti!

Ihanaa sunnuntain jatkoa 

4 kommenttia:

  1. Nyt kun mainitsit sipsit niin tuli hirveä himo! :) Ite oon yrittänyt vähentää niin että mässäilen ainoastaan kun Miika on kotona :) Ja silloin kyllä mässätään kunnolla :D Hyvä että sä kuitenkin osaat terveellisesti herkutella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin miullekkin tuli kun kirjotin tuota :D Mie oon kans yrittäny ottaa vähän itteeni niskasta kiinni tuon mässäilyn suhteen, mutta annan kuitenkin luvan herkutella kunnolla ainaki kerran viikossa! Muuten ei tulis mitään, kun oon aikamoinen herkkusuu :p Mutta joo, nuo terveelliset vaihtoehdotkin on joskus yllättävän hyviä!

      Poista
  2. Tää oli tosi kiva postaus, kiitos siis jälleen :)<3 Näitä on aina niin ilo lukea :) Mä oon ihan käsitön herkkusuu ja tuntuu etten osaa olla ilman herkkuja :D Mä olin 2 kuukautta niin, että herkuttelin vain lauantaisin: sipsiä ja karkkia. Nyt ennen matkaa ja matkan jälkeen asia on muuttunu totaallisesti! pakko ottaa taas ens viikolla niskasta kiinni :) Yksi päivä kuuluu mun mielestä kuitenkin viikossa olla niin että ei tarvitse ajatella mitä suuhunsa pistää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, huippua jos tykkäät! <3 ja kiitos taas ihanasta kommentista, ihanaa kun kommentoit niin usein <3

      Joo mie oon kyllä kans :D ja kavereiden ja perheen kesken osa kutsuuki minuu ihan herkkusuuks ja aina tarjoo kaikkee hyvää kun tietää että mie kyllä tykkään! :D mie oon kans yrittäny tuota muutamankin kerran, mut aina oon lipsunu siinä hetken päästä :/ nyt ajattelun kokeilla uudelleen ja vähän niin, että yritän olla ajattelematta sitä! Koska mitä enemmän ajattelee herkkuja sitä enemmän käy tekee mieli :D mutta joo oon kyllä täysin samaa mieltä!! :)

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin ♥